foto 7 sprzęt foto video

FOTO 7
Amber Necklace   tea cups with lids

serwis


Jeżeli twój produkt uległ usterce / uszkodzeniu możesz wysłać go do nas do naprawy. Serwisujemy wszystkie produkty naszych marek w ramach serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego.

Przed wysyłką należy skontaktować się z nami telefonicznie i uzgodnić szczegóły.

Wysyłając produkt należy:

  1. Bardzo dokładnie zapakować go (najlepiej w oryginalne opakowanie + dodatkową ochronę) a w szczególności należy zwrócić uwagę na pakowanie lamp błyskowych.
  2. Wewnątrz opakowania należy umieścić jak najbardziej szczegółowy opis usterki.
  3. Przy opisie należy dodać
      1. dane kontaktowe, nr telefonu
      2. dane do faktury(jeżeli naprawa jest pogwarancyjna i potrzebna jest faktura VAT)
      3. dane do wysyłki, jeżeli ma być pod inny adres niż rachunek,
  4. WAŻNE – jeżeli produkt jest jeszcze na gwarancji, to naprawa gwarancyjna może być zrealizowana tylko na podstawie dowodu zakupu (paragon lub faktura VAT)

Czas realizacji naprawy zależy od rodzaju usterki oraz dostępności części zamiennych. Jeżeli jest to tylko w naszej mocy to postaramy się jak najszybciej dokonać naprawy.

Paczkę z produktem należy kierować na adres:

FOTO 7 s.c.
ul. Dworcowa 62
44-100 GLIWICE